Сайт директора опорної школи
Категорії розділу
Атестація вчителів [0]
Класним керівникам [0]
Звіти [1]
Виховна робота [0]
Для батьків та учнів [0]
ЗНО [0]
Пошук
Вхід на сайт
Освітній портал Дніпропетровщини
Електронна атестація педагогічних працівників
free counters
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Освіта Дніпропетровщини
Сайти Петриківщини
Віртуальна майстерня Петриківського розпису
Погода в Петриківці
Географія сайту
Flag Counter
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
 Петриківська сзш
Понеділок, 29.04.2024, 09:20
Головна » Статті » Методична робота » Звіти

ЗВІТ ДИРЕКТОРА ПЕТРИКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ З ПРОФІЛЬНИМ ВИРОБНИЧИМ НАВЧАННЯМ

Звіт  директора Петриківської

загальноосвітньої школи з профільним виробничим навчанням

     У 2015/2016 навчальному році робота педагогічного  колективу школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», , Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», реалізацію державних, регіональних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів. Проведено значну роботу з виконання законодавчих актів, спрямованих на подальший розвиток освіти та її інтегрування до європейського простору, створені умови для забезпечення рівного доступу до якісної освіти.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ОСВІТИ

     Педагогічним колективом школи проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної  мережі. На початок навчального 2015-2016 н.р. в школі навчалося  561 учнів, з них дівчат 280 дівчат, що становить 50 % від загальної кількості.  Мова навчання – українська. Охоплено навчанням 100 % учнів.

     За навчальний рік вибуло 9 учнів. Прибуло до школи 12 учнів. За рейтингом причини вибуття із закладу слід відмітити таку, як переїзд на інше місце проживання. Прибуло до школи 12 учнів, з них 7 учнів – с.Новопідкряж Царичанського району.

     На виконання статті 35 Закону України «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальнусередню освіту», статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77 – РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку (5років), які проживають у мікрорайоні школи. В школі працює «Курс:Школа», «Курс: Сайт». Всі  діти мікрорайону охоплені навчанням.Аналіз обліку учнівського контингенту в мікрорайоні свідчить про плинність та нестабільність учнівської молоді. В мікрорайоні 384 дітей, із них у загальноосвітніх школах – 315 учнів, в ПТУ –14 учнів, у вищих навчальних закладів –12 учнів, в технікумах – 15 учнів,  дошкільнята – 28 учнів. Навчається в нашій  школі 305 учнів (259 учнів навчаються в школі з інших мікрорайонів), які разом з медпрацівниками за програмою «Шкільний автобус» забезпечуються регулярним безкоштовним підвезенням до місця навчання і додому.  Проблема збереження контингенту й збільшення контингенту учнів залишається актуальною.Тому це залишається однією із основних задач роботи педагогічного колективу в наступні роки. Хоча і в цьому напрямку в роботі є зміни. На наступний рік планується відкриття двох перших класів, уже маємо 56 заяв. Але  залишається проблемою набір у  10 клас, в школі відсутня необхідна кількість учнів (31) для відкриття двох 10-х  класів.

     В школі постійно ведеться облік випускників 9-х, 11-х класів. З 55 випускників ІІ ступеня 2014-2015 н.р. на перше вересня продовжили навчання - 39 учнів у 10 класі. Доведено, що рівень знань учнів безпосередньо залежить від рівня відвідування учнями навчальних занять в школі.  

     На виконання статті 35 Закону України «Про загальну середню освіту» школа повинна забезпечити право молоді на одержання освіти. В цьому напрямку школа проводить достатню роботу. Адміністрацією школи, класними керівниками приділяється велика увага охопленню учнів навчанням, ми не байдужі до причини відсутності на заняттях кожної дитини.

     Необхідно відзначити, що кількість пропусків, особливо через не поважні причини, продовжує зменшуватися через те, що протягом всього навчального року: в школі постійно проводиться  рейд «Урок», питання охоплення учнів навчанням розглядаються на засіданні педагогічної ради, на нараді при директорі, проводиться індивідуальна робота з батьками, ведеться журнал відвідування.

     Враховуючи зазначене, завдання педагогічного колективу школи щодо охоплення учнів навчанням наступні: продовжити профілактичну та роз’яснювальну роботу з батьками;  продовжити роботу   зі службами у справах дітей,  залучати до проведення роз’яснювальної, профілактичної  роботи правознавців; рейд «Урок» проводити протягом всього навчального року.

     Працював в школі на протязі року штаб по профілактиці правопорушень учнями.  Класні керівники тримали на контролі відвідування учнями школи. 

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

     Навчально-виховний процес здійснюється відповідно плану роботи школи, Статуту школи та робочого навчального плану. Школа працювала за 5-денним режимом.

     В основу навчального плану покладена нормативна база МОН України.    Навчальний план початкової школи був складений за типовими навчальними планами початкової школи з українською мовою навчання. Продовжується   робота з впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в частині базової загальної середньої освіти.  Вивчення іноземної мови за новим Держстандартом  з першого класу є досить позитивним фактом. Це дасть можливість дітям досягти високих результатів у вивченні іноземних мов, що так важливо в сучасному світі. Варіативна частина плану була використана на введення  курсу  медіакультура в 10 кл. (по 1 год.).

     У 2015-2016 навчальному році в школі за індивідуальною формою навчалося 5 учнів, які за станом здоров’я не могли відвідувати школу: Бондаренко Дарія (2Б кл.), Горбуля Антон (3А кл.) Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними планами, розробленими школою з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей та потреб.

     У 2015-2016 навчальному році в школі за екстернатною формою навчався 1 учень Романовська Наталія (11 кл.).

УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ

     Протягом 2015\2016 н.р. адміністрація навчального закладу продовжувала удосконалювати систему управління школою на всіх рівнях її функціонування та життєдіяльності з метою забезпечення стабілізації позитивного іміджу і конкурентноспроможності школи на ринку освітніх послуг.

     Узгодженість дій адміністрації, координація дій, спрямовані на створення творчого психологічно спрямованого мікроклімату в колективі, творчості та впровадженню інноваційних форм роботи.

    Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи  школи, плану внутрішньошкільного контролю та календарних планів вчителів – предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. Враховуючи сучасні вимоги, більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор школи, у роботі з працівниками намагаюсь дотримуватися партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування.

 

РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

     Ефективно здійснювалася кадрова політика. На початок 2015/2016 н.р. школа була  забезпечена штатними працівниками на 100%. Педагогічний  колектив об'єднав людей закоханих у свою справу, безмежно відданих дітям. Завдяки наполегливій, натхненній праці вчителів школа завжди йде шляхом  упровадження передових педагогічних досягнень.

     Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової підготовки працівників. При прийомі на роботу враховувались фахова підготовка, особисті та колективні якості працівників, працездатність, інші характеристики. За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається вимога вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою, проектором і ін. Треба віддати належне нашій школі, адміністрації, вчителям, які докладають чимало сил і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися освітні технології, щоб навчальний процес був нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише культури і хороших манер, але головне – здорових життєвих принципів і переконань.

     На кінець навчального року у школі працювало 48 педагогів в тому числі 4 сумісників. З них 42 мають вищу освіту, 6 середню спеціальну. Чергову атестацію пройшли 12 педагогів, 5 -  підтверджено вищу кваліфікаційну категорію: Сороці М.П,. Гулькові В.І., Плохій Л.О., Мостовій Н.М., Коваленко Н.Г., 2 – підтверджено першу кваліфікаційну категорію – Наумов Є.О., Кваку О.М., 3 – присвоєно першу кваліфікаційну категорію – Діденко Ю.С., Дорошовій Т.Г., Міщук Т.В., 1- присвоєно другу кваліфікаційну категорію – Голяченко Н.Ю., 1 - підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст» - Стежці Т.І. 8 вчителів пройшли фахову курсову перепідготовку.

     На початок навчального року 25 вчителів мають вищу категорію,15  першу категорію, 3 другу категорію, 5 – спеціаліст. Педагогічне звання «старший вчитель» мають 9 вчителів, «вчитель-методист» - 10 вчителів, «Заслужений вчитель України» - 1 вчитель., «майстер спорту» - 1. 

 

КОНТРОЛЬНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ

     Одним з найголовніших управлінських завдань є організація внутрішньошкільного контролю, мета якого всебічно вивчити та проаналізувати стан навчально-виховного процесу, об’єктивно оцінити досягнуті результати, запобігти можливим помилкам. За результатами контролю приймаються управлінські рішення.

    З метою контролю  за  плануванням та організацію вивчення предметів на протязі року була проведена така робота :  два рази  перевірені і погодженні календарно-тематичні  плани вчителів;   своєчасно  складено розклад уроків на І та ІІ семестр з урахуванням  оптимального співвідношення завантаження протягом дня і тижня, зон втомлюваності учнів,  згідно з санітарно-гігієнічними вимогами та проводилось його корегування в зв’язку  з хворобою вчителів, навчанням, курсовою підготовкою та іншими випадками;

- складено розклад проведення занять з учнями, які потребують індивідуальної   форми навчання; проводилися інструктивно-методичні наради; два рази на рік  перевірено виконання навчальних планів та програм вчителями .

     Два рази на семестр здійснено перевірку ведення класних журналів, про свідчать записи в журналах, перевірено ведення шкільної документації.

Перевірено стан роботи вчителів з робочими, контрольними зошитами та зошитами для практичних та лабораторних робіт, контурними картами, а також дотримання вчителями критеріїв оцінювання навчальних досягнень.

     Своєчасно здійснювалася підготовка звітних документів по школі, складались документи для нарахування заробітної плати  вчителям,здійснювався зв’язок з бухгалтерією з питань виплати зарплати працівникам школи. На протязі року постійно велася статистична звітність. Звіти вчасно здавалися до управління освіти.

     Узгодженість дій адміністрації, координація дій спрямовані на створення творчого психологічно спрямованого мікроклімату в колективі.

   Створена система внутрішкільного контролю за навчально-виховним  процесом, за  результатами  якого здійснюється педагогічний аналіз, приймаються управлінські  рішення  та розробляються заходи.  Результативність рішень, заходів  прослідковується через систему  наказів по школі.

    Створений сайт школи який постійно оновлюється.Сайт школи приймав участь у VI Всеукраїнському конкурсі на кращий веб-сайт закладу освіти у номінації “Веб-сайти сільських шкіл”, який проводився Інтернет Асоціацією України (ІнАУ) та Міністерством освіти і науки України (МОН) та посів ІІІ місце серед сільських шкіл та шкіл селищ міського типу.

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

   Петриківська середня загальноосвітня школа протягом 2015\2016 н.р. працювала над темою «Створення соціально-педагогічного середовища спрямованого на само творення креативної особистості дитини за принципами випереджуючої освіти для сталого розвитку». Тому основна увага школи була направлена на реалізацію програми «Творча обдарованість».

     З 2014 року продовжена робота у   дослідно-експериментальна робота за темою «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіа-освіти в навчально-виховний процес».   

   Діяльність методичної служби планувалася на основі діагностування педкадрів і була спрямована на виконання  важливих цільових завдань: підвищення фахового рівня кожного вчителя; забезпечення методичної допомоги вчителям з урахуванням вимог Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти; збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогів школи; діагностику і визначення шляхів подолання труднощів в педагогічній діяльності вчителів; поглиблення методичної підготовки вчителів, активне впровадження інноваційних форм методичної роботи, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки; стимулювання ініціативи й творчості членів педагогічного колективу; створення умов для формування творчої особистості молодих вчителів; підвищення комп’ютерної грамотності вчителів школи; виявлення, вивчення, узагальнення педагогічного досвіду, поширення його в школі; вивчення рівня компетентності педагогів, відповідності їх навчальної діяльності вимогам освітніх реформ; удосконалення роботи з обдарованими дітьми.

     З метою реалізації  цих важливих завдань використовувалися різні активні  форми методичної роботи:   самоосвіта та творчі звіти вчителів, робота методичних об’єднань, робота  творчих груп, динамічної групи, школи перспективного педагогічного досвіду, психолого – педагогічного семінару, проведення методичних  виставок, тижня педагогічної творчості, вернісажу педагогічних ідей,  засіданнь педагогічної ради, проведення предметних тижнів. Значну роль у постійному підвищенні професійного, загальнокультурного та загальноосвітнього рівня керівників методичних об’єднань, творчих груп, вчителів відіграли інструктивно– методичні наради,  які проводилися один раз на місяць, а також методичні хвилинки, індивідуальні консультації.

      Кожне методичне об’єднання працювало  над вирішенням проблеми  і завдань, пов’язаних  з фаховими особливостями. Всі вчителі приймали активну участь у роботі районнихметодичних об'єднань, відвідували семінари, майстер класи  інших вчителів міста, приймали активну участь у роботі районних творчих груп. Основним показником роботи учителя є результативність  навчання  його учнів  ( поточні, семестрові, річні оцінки, результати державної підсумкової атестації)

Підсумки державної підсумкової атестації

за курс початкової школи (4 клас) 2015-2016 н.р.

 

Предмети

К-ть учнів

4 класів

Кількість учнів 4 класів, що склали

виконували

1-3

4-6

7-9

10-12

Українська мова

57

57

 

12-22%

23-40%

22-38%

Читання

57

57

 

7-12%

26-46%

24-42%

Математика

57

57

 

12-21%

20-35%

25-44%

 

Підсумки державної підсумкової атестації

за курс базової середньої освіти (9 клас) 2015-2016 н.р.

 

предмет

Всього

учнів

Здавало ДПА

1-3

4-6

7-9

10-12

Українська мова

43

43

 

11-25%

20-47%

12-28%

Математика

43

43

 

22-51%

19-44%

2-5%

Історія України

43

43

 

5-12%

24-56%

14-32%

 

Підсумки державної підсумкової атестації

за курс повної загальної середньої освіти (11 клас) 2015-2016 н.р.

 

предмет

Всього

учнів

Здавало ДПА

1-3

4-6

7-9

10-12

Українська мова

42

42

1-2%

14-33%

19-45%

8-20%

Історія України

42

18

 

10-56%

6-33%

2-11%

Математика

42

24

4-17%

11-45%

6-25%

3-13%

Англійська мова

42

42

 

7-18%

24-57%

11-26%

 

Навчальні досягнення учнів 2-4 класів за результатами 2015-2016 н.р

 

Всього

Кількість учнів 3 - 4 класів

Навчальні досягнення учнів 2-4 класів  (кількість учнів)

Хлопч.

Дівч.

1-3 бали

4-6 балів

7-9 балів

10-12 балів

Хлопч

Дівч.

Хлопч.

Дівч.

Хлопч.

Дівч.

Хлопч

Дівч.

165

81

84

 

1

44

27

32

39

5

17

 

Навчальні досягнення учнів 5-9 класів за результатами 2015-2016 н.р

Всього

Кількість учнів 3 - 4 класів

Навчальні досягнення учнів 2-4 класів  (кількість учнів)

Хлопч.

Дівч.

1-3 бали

4-6 балів

7-9 балів

10-12 балів

Хлопч

Дівч.

Хлопч.

Дівч.

Хлопч.

Дівч.

Хлопч

Дівч.

165

81

84

165

81

84

165

81

84

165

81

 

Навчальні досягнення учнів 10-11 класів за результатами 2015-2016 н.р

Всього

Кількість учнів 10 - 11 класів

Навчальні досягнення учнів 10-11 класів  (кількість учнів)

Хлопч.

Дівч.

1-3 бали

4-6 балів

7-9 балів

10-12 балів

Хлопч

Дівч.

Хлопч.

Дівч.

Хлопч.

Дівч.

Хлопч

Дівч.

79

42

37

1

 

23

21

15

11

3

5

Навчальні досягнення учнів 2-11 класів за результатами 2015-2016 н.р

Всього

Кількість учнів 2 - 11 класів

Навчальні досягнення учнів 2-11 класів  (кількість учнів)

Хлопч.

Дівч.

1-3 бали

4-6 балів

7-9 балів

10-12 балів

Хлопч

Дівч.

Хлопч.

Дівч.

Хлопч.

Дівч.

Хлопч

Дівч.

505

253

252

7

1

154

104

80

115

12

32

 

     У  школі  створені  умови для  зростання  ініціативи  і  творчої  активності вчителів та  учнів.  В жовтні–листопаді  2015/2016 н.р. були проведені шкільні олімпіади, в яких взяло участь 67 учнів. У листопаді - грудні навчального року проведено районні предметні олімпіади з української мови, біології, математики, фізики, географії, історії, економіки, правознавства, хімії, програмування, іноземної мови в яких взяло участь 51 учень нашої школи. 

     Переможцями районних олімпіад стали: українська мова – Вишницька Софія (8А), Коваленко Ліана (10А), Наливайко Вікторія (11А), трудове навчання – Несміян Анастасія (9Б), Горбатовська Анастасія (11Б), історія України – Наливайко Вікторія (11А), право – Горбатовська Анастасія (11Б), географія – Шулик Дмитро (11Б), хімія – Шишацька Юлія (11А), фізика – Гусак Сергій (11А), англійська мова – Земляний Вадим (9Б), Коваленко Ліана (10А), Науменко Анна (11А). Призери обласних олімпіадах: Горбатовська Анастасія (11Б).  Результати участі учнів у районних предметних олімпіадах показав високу результативність роботи школи, а обласних предметних олімпіад не високі результати. Тому в наступному році слід підвищити результативність роботи школи з обдарованими учнями.

     Золоті медалісти школи: Гусак Сергій Валерійович, Наливайко Вікторія Станіславівна, Науменко Анна Романівна, Шишацька Юлія Олегівна. Срібні медалісти школи: Головченко Валентин Володимирович, Пікуш Анастасія Олександрівна

     У травні депутати селищної ради прийняли спеціальне рішення з ухваленням преміального фонду для обдарованих номінантів «МАЙБУТНЄ СЕЛИЩА» - за перемоги і високі знання з освітніх предметів учні нашої школи були нагороджені грошовими преміями.

СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ

     Формування гармонійно розвиненої особистості передбачає долучення та участь дитини у різноманітних заходах, спрямованих на виховання активної життєвої  позиції, чітких життєвих орієнтирів, цілісних моральних принципів. Виховання соціально-адаптованої, громадсько-активної особистості – мета, до якої прагнуть педагоги, завдання, яке ставить перед нами суспільство, держава.

    Виховна діяльність педагогічного колективу має на меті виконання головного завдання: формування в учнів комплексу громадянських якостей, національної самосвідомості, любові до рідної землі, бажання працювати для розвитку держави, готовність її захищати, прищеплення поваги до традицій і звичаїв українського народу та народностей, які населяють нашу державу.

Педагогічний колектив школи, створивши певну систему виховання учнів, працює над проблемою «Взаємодія класного керівника з учнівським самоврядуванням через впровадження інноваційних педагогічних технологій виховання». В школі працює учнівський парламент «Лідер». Проводяться спільні рейди «Урок», «Дзвінок», «Перерва», «Зовнішній вигляд», «Ні – палінню!».

    Приділяється належну увагу роботі Ради школи, Піклувальної ради, всеобучу батьків, надаю допомогу у проведенні  засідань батьківських зборів. 

    З метою розвитку творчих здібностей  було проведено ряд заходів:

1. Виставки малюнків, стіннівок, плакатів (Літературно-мистецький конкурс «З Україною в серці», «Творчість Т.Г.Шевченка», «Різдвяні свята», «Таланти твої, Україно», «Світ навколо нас», «Звичаї, ігри та обряди мого краю», «Юна зірка», «Тільки пам'ять не сивіє», «Знаємо свій рідний край», «Біль душі юдської», 71-річниця ІІ Світової війни, 2-річниця Революції гідності, «Чорнобильські дзвони», до Дня матері.            

2.  Конкурси (літературний конкурс «О, мово моя, душа голосна Україна», фестивалі дитячої творчості «Таланти твої, Україно», огляд художньої самодіяльності, конкурс «Бюджет очима дітей», «Розкажу про подвиг», «Найкращий читач», конкурс «На кращий туристичний маршрут», «Чорнобильська палітра».

     З метою розвитку спортивних здібностей  відбулись слідуючі заходи:

1. Змагання, конкурси, естафети ( легкоатлетичний пробіг з нагоди Дня селища,  до Дня фізкультурника, конкурс «Козацький гарт», спортивна естафета «Вище, швидше, сильніше», родинно-спортивне свято «Спорт, краса, здоров’я», «Тато, мама, я – спортивна сім’я», «Шкіряний м’яч».

     З метою розвитку соціальних  здібностей  відбулись слідуючі заходи:

1. Заходи, вечори, презентації, лінійки, лідерські змагання, виступи агітбригад  ( Свято Першого дзвоника, День визволення села Петриківка, День учнівського самоврядування у школі, День учителя, вечір «Міс осінь», Новорічні свята, День Соборності України, свято до 8 Березня, свято Останнього дзвоника, Випускний вечір і т.д.).

     Учні школи узяли активну участь у акції «Від серця до серця». Відбувся виступ шкільної агітбригади «Молодь обирає здоров’я». Взяли участь у змаганнях лідерів шкільного самоврядування. Проведено акції милосердя разом з волонтерами об’єднання «Краще разом», ОО «Форум», «Кам’янська сотня”,  обєднанням  «Автомайдан  Дніпродзержинська» (збір коштів, продуктів харчування, одягу) та передано до м. Авдіївка (25 повітряно-десантну бригаду та 20 БТрО), с. Старогнатівку(72 ОМБр) , с. Новосолівка(93 бригада).

      З метою розвитку технічних   здібностей . відбулись слідуючі  заходи:

1. Робота майстерень, упорядкування території школи (операція «Обеліск», рейд «Живи книго», виготовлення новорічних прикрас, прикрашання ялинки, конкурс на краще оформлення шкільного подвір’я).

    Взяли активну участь у акції «Шпаки – наші друзі» по виготовленню годівничок. Участь у акції «Зелена хвиля» по озелененню території школи.

     Активно учні школи беруть участь у районних гуртках та секціях:

«Петриківський розпис», «Знавці хімії», «Ансамбль», «Умілі руки», хореографія, секції «Футбол», «Легка атлетика».

     Велика робота проводиться в краєзнавчому музеї: екскурсії для учнів школи, екскурсія для учнів шкіл Дніпропетровської області.

     Були організовані та проведені екскурсії за маршрутом Петриківка-Дніпропетровськ (1-11 кл.), Полтава-Опішня-Київ-Чернігів-Межигір’я (7-9), м. Дніпродзержинськ (1-11 кл.), Мукачево-Трускавець (11 кл.)

     Мета напрямку «Формування здорового способу життя» забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їх здоров’я, формування здібностей особистості. Педагогічним колективом проводилась така робота: анкетування на визначення соціального портрету сучасного учня (8-9 кл.); бесіди на теми «Наш вільний час і здоровий спосіб життя» (8 кл.); «Школа не лише собі, а й суспільству» (9 кл.), філософський стіл «Здоровий спосіб життя – здорові звички»; «День довіри і безконфліктності між учнями і вчителями» (5-11 кл.); диспути «Чи лікується СНІД?»

     Особлива увага у виховній роботі приділялась індивідуальній роботі з учнями та їх родинами.

     Шкільна бібліотека є освітнім і культурнім центром навчального закладу, складовою навчально-виховного процесу. Саме шкільна бібліотека покликана формувати інформаційну культуру учнів, вчителів і батьків, прищеплювати їм навички здобувати інформацію та генерувати нові знання.

     Відповідно до річного плану роботи діяльність бібліотеки була спрямована на: комплектування, обробку та збереження основного бібліотечного фонду та фонду навчальної літератури, організацію та ведення довідково-бібліографічного апарату бібліотеки, ефективне обслуговування користувачів бібліотеки шляхом надання інформаційно-бібліографічної підтримки навчальної, творчо-пізнавальної, самоосвітньої, дозвіллєвої діяльності учнів; інформаційно-консультативного супроводу професійного зростання педагогічного колективу, роботу щодо популяризації книги та бібліотеки, організації конкурсів дитячого читання, акцій, оглядів-конкурсів, формування інформаційно-бібліографічної культури, навичок незалежного користувача, інформаційної компетентності особистості, постійне підвищення професійного рівня бібліотекаря шляхом участі у районних методичних заходах та самоосвітній роботі.

     Прагнучи розкрити та наблизити фонд до читача, бібліотекар постійно організовувала книжкові виставки, бібліографічні огляди, тематичні полички, складали рекомендовані списки літератури. Безперервно діяв  цикл виставок-переглядів до знаменних та пам’ятних дат «Літературний календар».  Бібліотекар працює за шкільною програмою «Шкільний підручник».

     З метою належного проведення оздоровлення учнів, забезпечення додержання вимог щодо проведення оздоровлення та відпочинку дітей  на базі школи був організоваий пришкільний табір з денним перебуванням дітей «Сонечко»  у період з 31 травня  по 17 червня 2016 року, виданий відовідний наказ по школі, розроблено та затверджено Положення, режим роботи пришкільного табору, призначений  керівник,  складений та затвердений план роботи, визначена назва та символіка пришкільного табору.

Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1979 році, але незважаючи на певний вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом, батьківською громадою та громадськістю постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманням споруди навчального закладу у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти, молоді та спорту Петриківської райдержадміністрації, спонсорською допомогою меценатів та батьків.

     Проаналізовано потребу у виконанні капітальних ремонтів, оформлені відповідні заявки до загального фонду. На черзі заміна заміна пластикових вікон у спортзалі, їдальні, класних кімнатах, коридорах. 

     Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати,  а також працівники отримували аванс.

     За результатами перевірок СЕС, пожежної служби, – зауважень не має.

     За результатами інвентаризації матеріальних цінностей недоліків не виявлено.

    План роботи школи на 2015/2016 навчальний рік виконаний.

    Розпочато роботу з підготовки школи до 2016/2017 навчального року.

 

Директор школи                                                                          М.П.СОРОКА

 
Категорія: Звіти | Додав: mpsoroka (19.11.2016)
Переглядів: 609 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024uCoz
Белый каталог сайтов Анализ сайта Сайт директора опорної школи Яндекс.Метрика